tag:blogger.com,1999:blog-7693993364750153846.post2691591920157226399..comments2023-06-04T10:48:45.586+02:00Comments on tow.se - bloggversionen: Ford D, DCX709 Rn 378 - KungsbackaLarssonhttp://www.blogger.com/profile/04618208018355619819noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7693993364750153846.post-80626121502814827302014-10-03T18:14:25.919+02:002014-10-03T18:14:25.919+02:00Visst Herr Stömell, kreativt! Fast dollyn är ingen...Visst Herr Stömell, kreativt! Fast dollyn är ingen dollykärra utan just en dolly, ej bogserbar. Denna placeras under tex bakhjulen på en bakljusdriven, automatväxlad vid framlyft.<br />Larssonhttps://www.blogger.com/profile/04618208018355619819noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7693993364750153846.post-72307894391296368312014-10-03T18:04:28.181+02:002014-10-03T18:04:28.181+02:00Jag gillar den kreativa lastningen! Cortinan kraft...Jag gillar den kreativa lastningen! Cortinan kraftfullt säkrad i främre kofångaren och Saaben hänger fast med hjälp av en kätting. <br />Eftersom dollykärran ligger kvar på bärgaren drar jag slutsatsen att Saaben saknade dragkrok. Annars hade man väl hängt dollyn efter Saaben och fått med en bil till! :-)Herr Stömellhttps://www.blogger.com/profile/11235191891564308957noreply@blogger.com